Otsikon mukaisen auton takaluukussa olevan LED-takavalo himmeni ensin, sitten pimeni. Ilmeisesti tyyppivika, kylmäjuotos tms. LED-ohjaimen piirilevyllä. Onko ohjeita, miten puretaa, korjataan tai vaihdetaan? Tai missä pääkaupunkiseudulla voisi auton nopsasti ja merkkiliikettä edullisemmin korjauttaa?
Löysin netistä X3 ohjeita, mutta umpion kotelo on hieman erilainen ja en saanut piirilevyä irti. X3:ssa se näytti lähtevän helpommin irti.