Kuten kerholaiset jo ovatkin saaneet postia, vuosikokous on Uudenmaan kerhotallilla tulevana lauantaina 12.3 klo 12.
Tarjolla on vuosikokouksen lisäksi pientä purtavaa.
Vuosikokouksessa todetaan tättä kertaa kaksi edellistä vuotta, koska viime vuonnahan ei kokousta voinut järjestää tuon viruksen takia.
Lisäksi tutkaillaan kuluvaa vuotta mitä kerho aikoo puuhata ja valitaan henkilöt uuteen hallitukseen.
Tervetuloa!