520 -07 näyttö herjasi ensin, että oikea takavalo pimeänä. Sitten alkoi tulla sarjassa: vilkku pimeä, takasumari pimeänä, peruutusvalo pimeänä… Siis kaikki oikean takakulman valot pois pelistä. Pitäisikö olla huolissaan?
Julkaisija
Artikkelit
Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.