Vähän uudempien X3:n sudenkuopat

Foorumit Mallikohtainen keskustelu X-sarja Vähän uudempien X3:n sudenkuopat

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #35595
    Rainer Engblom

      Heipä hei, uutena jäsenenä haluan kiittää kaikista jutuista ja vinkeistä joita täältä olen löytänyt.

      Tarkoituksenani olisi löytää suht hyvin varusteltu X3 vm 2011 tai uudempi. Onko nyt niin että sama vanhempia neloskoneita vaivaava ketjuongelma on yhä tallella noissa faceliftin jälkeisissä? Eli pitäisikö suosiolla kattella vain 3 litran kutosia? En ole edes varma onko katkeilevien/löystyvien ketjujen ongelma ihan aito, mutta siihen törmää vähän joka käänteessä netissä. Olen aikaisemmin ajellut ruotsalaisvehkeillä ja niissä ei ole edes puolessa miljoonassa kilometrissä ikinä ketjua tarvinnut vaihtaa, niin tämä tuli vähän yllätyksenä kun merkinvaihtoa aloin suunnittelemaan. Neliveto Bemari on kuitenkin just se mitä tällä hetkellä haen.
      Kiitos jo etukäteen kaikista neuvoista.

    Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
    • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

    Foorumit Mallikohtainen keskustelu X-sarja Vähän uudempien X3:n sudenkuopat