› Foorumit › Jäsenten keskustelu › Yleinen jäsenkeskustelu › Tapahtuma kalenteri
Mikäs mättää kun ei onnistu luomaan uutta tapahtumaa kalenteriin? Joku viisas vois vilkaista missä vika.