Tervehdys jäsenille!
Tänään oli hallituksen kokous ja sain tehtäväksi esittää otsikon kysymyksen.
Toivomme jäsenistöltä ehdotuksia ja toiveita tapahtumista mihin haluaisitte osallistua.
Lähden nyt liikkeelle ihan blancona joten kaikki ideat ovat tervetulleita.
Myöhemmässä vaiheessa saatan esittää vaihtoehtoja.
Mukavaa viikonloppua toivotan.
terv. hallituksen psta, uusi jäsen.
mj