Kokemusta??? E61 pesuneste hälytys ja toimimaton takalasin lämppäri

Foorumit Yleinen Tekniikka ja varusteet Kokemusta??? E61 pesuneste hälytys ja toimimaton takalasin lämppäri

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #35781
    Tony

      Moro,

      Pesunestehälyä koko ajan. Säiliö täys. Oisko kokemusta et onko se se anturi (halpa pala) vai vika jossain muualla?

      Takalasin lämppäri ei takalasia sulata. Kokemuksia tästä kellään?

      P:S. äskettäin vaihdoin marsusta pemariin ja taas on päänraapimista, et kuis helevetis tän toteutuksen logiikka oikeen menee :cheer:

    Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
    • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

    Foorumit Yleinen Tekniikka ja varusteet Kokemusta??? E61 pesuneste hälytys ja toimimaton takalasin lämppäri