Jäsenkortit 2025 ovat valtaosin jo saapuneet perille helmikuun viimeisellä viikolla. Ihan joka luukkuun ei ole vielä tullut, esim allekirjoittaneelle. Eli oletettavasti ensi viikon alussa tulee.
Juuri selvisi että valitettavasti ihan kaikki 17.2. ympäristössä tulleet viitemaksut eivät olleet kirjautuneet jäsenrekisteriin. Eli jos olet maksanut 17.2. ympäristössä voi olla että korttisi ei ole vielä tässä ensimmäisessä postituksessa. Seuraava postitus tehdään huhtikuun alussa.