Moi taas!
Laitelkaa minulle niitä yhteystietoja tuonne kerhon sähköpostiin.
E-mail osoitteita, tai ”hurjimmat” voi laittaa vaikka puhelinnumeronkin, (What´s up ryhmä) niin saataisiin paikallista yhteydenpitoa helpommaksi.
Tämä foorumin alueellinen viestintä on ollut varsin yksipuolista.
etelakarjala.jaos@bmwclub.fi
Mika