Moi!
Nyt toimii myös tuo kerhon sähköposti.
Etelä-Karjalan jaos
Mika Vartiainen, Lappeenranta
etelakarjala.jaos(a)bmwclub.fi
Laittakaa ideoita / viestejä tulemaan!!! Jo pelkästään sen takia, että saisin jäsenien sähköpostiosoitteita, niin paikallinen tiedottaminen olisi sitä kautta tehokkaampaa.
Toukokuun porukkakahvittelua voisi suunnitella esim. sataman suuntaan.
Seuraillaan vähän säätietoja…
Laittelen viestiä kyllä tulemaan ajasta / paikasta.
Mika.V