BMW X5 3.0i hankinta.

Foorumit Mallikohtainen keskustelu X-sarja BMW X5 3.0i hankinta.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #35607
    Vesa Huttunen

      Tarkoitus olisi hommata alkupään X5:n, 3.0i bensakoneella.
      Mitä olisi sellaisia asioita joita kannattaisi ottaa huomioon, kun tuollaista lähtee haeksimaan.
      Tarkoitus olisi että X5 voisi tulla Virosta, Ruotsista ja tietysti kotimaan markkinoilta (vahvin vaihtoehto).
      Ulkomailta hommaamisen koukeroihin olen perehtynyt ja ovat selvää kauraa, joten niitä tietoja en tarvitse.
      Facelift on vahvin vaihtoehto, siis 2003/09 eteenpäin ja rajoittuu vuoteen 2007.
      Tekniikka puolen asiat kiinnostaa ja onko sellaisia kohteita johon korroosio iskee helpoiten ja olisi helppo tunnistaa heti ensi silmäyksellä, ettei tarvitse viikon päästä kiroilla.
      Onhan noita kirjoituksia kyseisestä mallista vaikka kuinka, mutta ajattelin kuitenkin vielä tiedustella täältä, kun uskon että saan oikeita ja asiallisia vastauksia, toivottavasti.

    Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
    • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

    Foorumit Mallikohtainen keskustelu X-sarja BMW X5 3.0i hankinta.