› Foorumit › BMW Club Finnland › Bemaristi -lehti › Bemaristi 4/2025
Lehti oli ilmestynyt laatikkoon juuri ennen vuoden vaihdetta… Iso kiitos taas kaikille tekijöille tuhdista lukupaketista😎