Mikähän lie tämän auton tarina? Joku laittanut M-koriin 2.8 litraisen automaatin. ”Ei muutosprosentteja”. No sittenhän siihen voisi päivittää sentää 3.5 litraisen tilalle… Nimittäin 2.8 tomaattina ei kovin kulkeva laite ole. Voi käydä vaikka niin, että menee vielä kori kovempaa kuin kone 
Varmaan suunnilleen kovin korinvaihtohintapyyntö mitä viimeiseen 20 vuoteen muistan…
http://www.nettiauto.com/bmw/628/6967508
Ja jos tuohon on luottamista, niin joku olisi aikoinaan ostanut normipenkit M:ään, mutta silti niissä on M-logo. Ihme vaan, että miksi ei sitten saman tien sporttipenkkejä. Vai onko maksajalla ollut niin iso ahteri, että on sporttipenkki ahdistanut? Se nimittäin on jossain määrin kapea kuitenkin.