Moro,, ABS-merkkivaloa ei saatu resetoitua autokeskuksella,,testasivat johtosarjat ja liittimet ei löytynyt niistä vikaa! Pitäis kuulemma DSC HYDROyksikkö vaihtaa uuteen hinta töineenpäivineen 2610 euroa! Kävin sitten laakkosella Herttoniemessä josta kyseisen auton ostin niin lupasivat pelkän osan 1700 euroon! Onko edullisempia ideoita/päteviä korjaajamo ehdotuksia? Pääkaupunki/lähiseudulla,,,itse asun Vantaalla! Kiitokset jo etukäteen! Niin tärkein unohtui auto bmw 325 e90 ajettu 74450km vm,2007 kaikki huollot on tehty niinku kuuluu ja olen toinen omistaja! Kävin kysymässä KL-varaosissa hintaa niin 2500 egee! millaisenhan takuun maahantuoja antaa tälläiseen osaan? On muuten ekat jarrupalatkin vasta menossa ja nyt jo hajoaa noin vi,,, kallis yksikkö! Ei paljon hymyilytä!!! 4,9 oon menossa Saloon Elektromekaan näyttämään autoa, josko siellä osattais korjata se kohtuu hintaan! Kädet ristissä joka ilta nukkumaan mennessä! Vikakoodi on cc-id 24!!! Maahantuojan edustaja soitti, lupasivat antaa 20 pinnaa alennusta 2500 euron osasta ,,,,helvetti miten huonosti hoidettu asia,,,,jos saan valon jollain keinolla sammumaan niin saman tien vaihtoon ja oli muuten viimeinen bmw,,,,laatu on yhtä surkeeta ku muissaki saksalaisissa! Parempaa onnea muille! Kannatti käydä Salossa elektromekassa,,,,korjas osan,,,ekologisesti kestävämpää huomista ku osat korjataan eikä heti olla pakkomyymässä uutta HIRVEESEEN hintaan! Pumpunmoottorissa hiili oli jumittunut, joten moottori ei saanut virtaa, hiilet oli erittäin vähän kuluneet! Kokoonpanolinjalla ilmeisesti robotti tehnyt huonoa työtä! Voin kyllä suositella kyseistä pajaa sähkövioissa,,,AMMATTITAITOINEN ja EDULLINEN SUOSITTELEN!