-94 e34 M5 individual

Foorumit BMW Club Finnland Jäsenten omat autot -94 e34 M5 individual

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija
    Artikkelit
    Ville Saukko
    Osallistuja

Terve! Ajattelin omasta harrasteautostani tehdä tännekkin pienimuotoisen esittelyn näin uuden foorumin myötä.

Elettiin kesää 2011, ja olin jo pari vuotta kehunut kyseisen auton edelliselle omistajalle että vielä minä tuon auton sinulta ostan.
      Kyseinen auto oli jo vajaan vuoden roikkunut nettiautossa, ja yksikään ihminen ei ollut vaivautunut paikalle ostohousut jalassa. Johtuen ehkä todella huonoista kuvista ja suppeasta ilmoituksesta. ..Niin ja väristä varmaankin. B)

Itse kuitenkin näin auton värityksessä potentiaalia, ja löytäähän tuon nyt prisman parkkipaikalta kesäisin paremmin kuin jonkin tusinavärisen e34:sen.
      Lisäksi pienimuotoisen netinselaamisen perusteella tehtaalta on lähtenyt tällä ulkovärillä 11 kappaletta kyseistä korimallia joista 5 kappaletta m5:sina. Eli puhutaan jonkinasteisesta harvinaisuudesta.

Värihän on Dakargelb.

_full.jpg

Varusteita ei oo aikanaan paljoa ruksailtu mutta jotain sentään:
      -Vänkärin ja kuskin airbag
      -Merkit poistettu
      -Takaspoikka
      -Shadowline
      -Kattoluukku
      -Velourit
      -Sähköpenkit + kuskilla muisti
      -Persgrillit
      -AUC
      -Ilmastointi
      -BAVARIA C reverse soitin
      -M nahkaratti tikkauksilla
      -Soundsystem. Itse retrofitattu alkuperäisillä osilla.

Pikkuhiljaa olen aloitellut osien hankintaa tulevaa ”käyttömuseointia” varten, eli luvassa on ylimaalautus muutamien pikkuvirheiden takia. Onneksi ei sentään ruostehommia ole luvassa. 😆
      Sisälle olen omaa käyttömukavuutta ajatellen uusinut tähän mennessä ratin sekä vaihdekepin nupin, lisäksi retrofittasin viime kaudelle jääkaapin, kun sattui Uusi! vuodelta -93 kävelemään ebayssa vastaan.

Ostettaessa autossa olivat alla 8 tuumaa leviät 17 tuumanheittotähdet, jotka vaihdoin aluksi 8 ja 9 tuumaa leviöihin. Viime kaudelle tultaessa kuitenkin mieli vaati jotain uutta, ja hommasin tilalle e39:stä peräisin olevat M-parallel vanteet. ( Ovat keskireikää lukuunottamatta lähes identtiset e34:seen tarkoitettujen kanssa)
      Mielipiteitä nyt on että kummat on paremmat, mutta saahan näitä vaihdeltua mielen mukaan.
      _full.jpg
      _full.jpg
      Tällä voisi uskaltautua jo johonkin kesätapahtumaan tulla käymään, olenhan nyt kuitenkin ollut jäsen jo vuodesta 2007 ja vielä ensimmäisessäkään tapahtumassa ole tullut käytyä. :huh:

Loppuun vielä muutama kuva:
      _full.jpg
      _full.jpg
      _full.jpg
      _full.jpg

Lopuksi vielä kuva toisesta perheen harrasteautosta. 150tkm ajettu -88 325i cabrio M-techin korisarjalla.
      _full.jpg

-Ville Saukko

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
    • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Foorumit BMW Club Finnland Jäsenten omat autot -94 e34 M5 individual