2800cs

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #34117
    jari marttala
    Osallistuja

      Jatketaanpa tarinaa vanhalta foorumilta. Rälläköintiä ja kemppiliimaa käytetty, paljon on tekemistä. Vähän lohduttaa kun etsin netistä rakennekuvia miten on alunperin nuo a-pilarein seudut ja lokasuojien sisäpuoliset rakenteet alunperin tehty. Tässä kun ne on jo varmaan pariinkin otteeseen korjattu. Linkin takaa pitäisi löytyä esimerkki huomattavasti kunnianhimoisemmasta tapauksesta

      http://www.bmwforums.info/bmw-projects/5686-1973-e9-project-resurrecting-dead.html

      Tuossa myös kuvia noiden ongelmapaikkoje nykytilasta minun autossa.

      [attachment=77]WP_20150223_001.jpg[/attachment]

      [attachment=78]WP_20150223_002.jpg[/attachment]

      [attachment=79]WP_20150223_003.jpg[/attachment]

      [attachment=80]WP_20150223_004.jpg[/attachment]

      [attachment=81]WP_20150223_005.jpg[/attachment]

      Kun sitten osaisi jälikäsitellä korjaukset niin että tuo korroosiopeikko ei pääsisi enään uudestaa iskemään tähän koppaan. Ongelmat kai on alunperin syntyneet monimutkaisten kotelorakenteiden olemattomista ruostesuojauksista. Sinällään samanlaisia rakenteita taitaa löytyä vielä 80-luvunkin bermareista, niissä vain on jo ollut jotain ruostumista hidastavaa käsittelyä.

      Jari

    Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
    • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.