› Foorumit › BMW Club Finnland › Jäsenten omat autot › E61 525, 2005 tuli hankittua › Vastaa aiheeseen: E61 525, 2005 tuli hankittua
Onko tio siis salmiakkiavain? Mattoveitsellä, pikkuhiljaa aukeaa. Uudempia, siis palikoita, en edes alkaisi avaamaan. Suosiolla uusi tilalle.