› Foorumit › BMW Club Finnland › Tapahtumat › Ratapäivät 2026 › Vastaa aiheeseen: Ratapäivät 2026
Kysyisin tuosta talviajopäivästä.
Onko käytettävä kypärää?
Millainen mahdollisuus tuolla olisi harjoitella autonkäsittelyä opetuslupalaisen kanssa, ilman että pilaa muilta menohalut 😀