› Foorumit › BMW Club Finnland › Jäsenten omat autot › E61 525, 2005 tuli hankittua › Vastaa aiheeseen: E61 525, 2005 tuli hankittua
Tässä on N52, mutta jos nyt dokumentteja on oikein tavattu niin juurikin 2005 oli molempia. Ei oikein selvinnyt että millä kriteerillä.