Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut
  • Sivu:
  • 1
  • 2

AIHE:

Oulun jaoksen Dynopäivä LA 11.07.2015 klo 10 alkaen 07.07.2015 21:40 #1785

Penkkipäivä lähestyy, jospa se tällä kertaa onnistuisi :)
E34 535i SepangBronze -88

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Oulun jaoksen Dynopäivä LA 11.07.2015 klo 10 alkaen 08.07.2015 09:13 #1788

kyllä nyt onnistuu :)
-TT-
ex: E36 -98 316i ,E36 328i -95 ,E28 520i -86, E39 528i -96,E21 315 -81 ,E21 323i -78
current: E91 330d

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Oulun jaoksen Dynopäivä LA 11.07.2015 klo 10 alkaen 09.07.2015 13:03 #1792

Mites dynopäivän vuorojen jako, saanko kiilata kärkeen kun asiaa kysyn? B)
Päivän tapahtumia jouduttaakseen kannattaa kaikkien paikalle tulevien kiinnittää jo heti valmiiksi taakse tuleva hinaussilmukka, sitä tarvitaan kun auto köytetään penkkiin. Omassa e36:ssa ei muuta tarvinnut tehdä tuon lisäksi kun ottaa puolien päällä oleva suojamuovi pois. Nämä em asiat ajattelin tehdä valmiiksi niin ei mene päivästä turhaa aikaa. Uudemmissä muovien irroittelua oli moottorin puolella enemmänkin ja siksi ehdotan, että uudemmat on penkityksessä vanhempien jälkeen niin saadaan homma käyntiin. Viimeksi aloiteltiin jollakin e9x mallilla ja sitä purkamista katseltiin sinä porukalla tylsyyteen asti ensimmäiset puoli tuntia tai vähän päälle.
Varmaan väkeä tulee ihan kiirettömästi viihtymäänkin mutta minä tykkään että päivä etenee nopeasti ja aikaa ei mene kovin paljoa muuhun kuin itse asiaan eli auton parkumiseen rullilla ja päästään heti katsomaan minkälaisia käppyröitä tulostimesta tulee.

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Oulun jaoksen Dynopäivä LA 11.07.2015 klo 10 alkaen 09.07.2015 15:13 #1796

Mikä on arvio päivän kestosta? Jos mahdollista, voisin olla viimeisten joukossa. Olen Vaasassa muuttohommissa vielä kyseisenä päivänä ja voisin tähdätä sitten paluun niin, että ehtisin vielä pelipaikoille.

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Oulun jaoksen Dynopäivä LA 11.07.2015 klo 10 alkaen 09.07.2015 17:00 #1797

Voisitteko hiukan selventää tarvetta tuolle auton purkamiselle? Jos on kyse kierrosluvusta, niin eikö sen saisi suoraan, kun ajaa suoralla vaihteella ja perän välitys ja renkaan kehä on tiedossa? No onhan tuossakin toki muuttujia. :)

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Viimeksi muokattu: : BMW_Harrastaja.

Oulun jaoksen Dynopäivä LA 11.07.2015 klo 10 alkaen 09.07.2015 20:08 #1799

Koitetaan ottaa huomioon toiveet ja nuo esm moottorin suoja muovit otetaan sivussa valmiiksi irti. Riippuen moottorista pitää tuo kierrosluku saada jostain ja anturi sitä varten kiinni. Ei se iso homma ole...uudemmista moottorin suojamuovi pois ja vanhemmista ei välttämättä mitään. Vetokoukku paikalle jos on irrotettava ja/tai hinaus silmukka jotta liinat saadaan kiinni. Uskoisin että lopetellaan 13-14 välillä riippuen miten sujuvasti homma menee.
Minulle voi soitella jos tulee kysymyksiä enempi tai muuta asiaa 0504850559
Teemu
-TT-
ex: E36 -98 316i ,E36 328i -95 ,E28 520i -86, E39 528i -96,E21 315 -81 ,E21 323i -78
current: E91 330d

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Viimeksi muokattu: : TeemuT.

Oulun jaoksen Dynopäivä LA 11.07.2015 klo 10 alkaen 12.07.2015 15:48 #1821

Kiitokset omasta puolestani tapahtuman järjestäjille!

Testilenkillä syy yläpään hieman vajaaksi jääneeseen tehoon selvisi. Ahtolämmöt tahtoo nousta reilussa vedossa lähes 80 asteeseen. Pitänee alkaa suunnitella välijäähdytyksen parannusta. Sillä olisi saavutettavissa n. 30 hv lisäteho, kunhan ahtolämmöt saa pysymään alle 50 C.

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Viimeksi muokattu: : Clavurion.

Oulun jaoksen Dynopäivä LA 11.07.2015 klo 10 alkaen 12.07.2015 18:05 #1822

Kiitokset myös täältä. En ehtinyt olla loppuun asti paikalla, että olisi kaikki vedot nähnyt.

Vakiopelistäni löytyi tehoja melko tarkkaan sen mitä pitääkin. Näistä ei käsittääkseni aivan tehtaan ilmoittamaa lähes koskaan löydykään, joten eiköhän se kunnossa ole ja tyytyväinen saa olla.

Eli lapun mukaan renkaalta 334HP ja arvioitu moottoriteho 385HP.

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Viimeksi muokattu: : BMW_Harrastaja.

Oulun jaoksen Dynopäivä LA 11.07.2015 klo 10 alkaen 13.07.2015 10:48 #1829

Kiitoksia järjestäjille minunkin puolesta.
Rata-auton penkitys taas tehty. Ainoa muutos edellisen kertaan oli se, että ecu ei ollut ihan vielä adaptoitunut viimeksi ja se jäi kaivelemaan mikä on vaikutus kun se prosessi on valmis. Ei ollut vaikutusta. Teho oli 222hv@ 5620rpm ja vääntö 300nm@ 4160rpm. Muutama heppa oli itseasiassa vähemmän mutta se voisi johtua siitä, että edellisellä kerralla paikallaan oli imupuolella lämpökilpi, joka eristi aika hyvin kuuman ilman oton konehuoneesta. Vääntöön olen tuossa todella tyytyväinen mutta kone kerjää kireämpiä nokkia. Moottori kiertää iloisesti 7000 asti mutta teho ja vääntö alkaa laskea armottomasti 5600 jälkeen. Tässä on nyt sitten vuosi aikaa tehdä jotain. Dynopäivä on varmaan kalenterissa ensi vuonnakin.

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Oulun jaoksen Dynopäivä LA 11.07.2015 klo 10 alkaen 15.07.2015 14:37 #1858

Jos jollakin tarttui kuvia tuosta minun ratakamppeesta kameralle niin olisiko iso vaiva laittaa minulle jakoon. Jollakin siellä oli järkkäri mukana ja samalla kaverilla oli huonoja kokemuksia aina rikki olevista bemareista. Kuulosti niin erikoiselta, että jäi mieleen.

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Oulun jaoksen Dynopäivä LA 11.07.2015 klo 10 alkaen 16.07.2015 11:36 #1871

Hyvinhän sitä porukkaa saatiin vaikka pari kertaa piti aikaa säätää eri syistä...

E91 330d saldo oli 273hv ja 680nm . Aika odotettu tulos joten ei syytä paniikkiin :)
-TT-
ex: E36 -98 316i ,E36 328i -95 ,E28 520i -86, E39 528i -96,E21 315 -81 ,E21 323i -78
current: E91 330d

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Viimeksi muokattu: : TeemuT.
  • Sivu:
  • 1
  • 2
Sivu luotiin ajassa: 0.154 sekuntia

KERHOTUOTTEET

Scroll to top