Katsoin dpf:n livedataa auton käydessä.
Oil ash mass 6,02 g
Soot mass 1,85 g
20 min ajolenkin jälkeen:
Tyhjäkäynnillä jäähdytysnesteen lämpötila 86,26 astetta, pakokaasun lämpötila ennen dpf 330,01 astetta, paine ennen dpf 1,0 bar, paine dpf sisällä 0,99 bar, paine-ero 0 bar.
2000 rpm jäähdytysnesteen lämpötila 85,15 astetta, pakokaasun lämpötila ennen dpf 320 astetta, paine ennen dpf 1,05 bar, paine dpf sisällä 1,03 bar, paine-ero 0,04 bar.
4000 rpm jäähdytysnesteen lämpötila 85,95 astetta, pakokaasun lämpötila ennen dpf 288 astetta, paine ennen dpf 1,12 bar, paine dpf sisällä 1,08 bar, paine-ero 0,08 bar.
Satasen nopeudessa kuvasin videota Bimmerlinkin näytöstä. Silloin arvot olivat pienin muutoksin jäähdytysnesteen lämpötila 92 astetta, pakokaasun lämpötila ennen dpf 632 astetta, paine ennen dpf 1,09 bar, paine dpf sisällä 1,04 bar, paine-ero 0,09 bar.
Millaisia arvoja nämä ovat? Dpf:n sielunelämä on mulle vierasta.