Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut
  • Sivu:
  • 1

AIHE:

Auto myyty - BMW E91 330dA xDrive M-Sport Touring 3.000,00eur - Auto myyty 24.03.2024 23:37 #9072

AUTO MYYTY!

Myynnissä tämä auto, varsinainen ilmoitus ja kuvat Nettiauto.com: www.nettiauto.com/bmw/330/14204374

Yhteydenotot: +358 45 3334439

Hinta 3.000,00eur

Sijainti: Tuusula

EI VAIHTOA! Vain käteiskauppa kiinnostaa.

HUOM! Auton edellinen rekisterinumero oli kesäkuuhun 2023 asti KPU-934, jonka jälkeen rekisteri on vaihdettu paikassa A-Katsastus Tuusula sattumanvaraiseen rekisterinumeroon FPA-848. Tämä siksi, että mitä ilmeisimmin tuhansia matkakuviani autostani on käytetty väärin jossain sosiaalisessa mediassa.

Alustanumero: WBAVT91060KT91656

Ostin auton helmikuussa 2020 yksityiseltä myyjältä. Kilometrimäärä oli silloin 362.000km (eli 230.000km on tullut itse ajettua ja siitä varmaan 40.000-50.000km Saksassa Autobahnilla ja KOVAA). Seuraavan 18 kuukauden aikana autoon tein paljon:

- huollot CBS-ilmaisimen (Condition Based Service) mukaan, kaikki kirjattu huoltokirjaan ja 98% varaosakuiteista tallessa (teen kaikki asennus- ja korjaustyöt AINA itse)
- takapyörien laakerit molemmin puolin
- starttimoottorin vaihto uuteen
- imusarjan, välijäähdyttimen ja ahtoputkiston irroitus/asennus/perusteellinen puhdistus
- toisen raidetangon, narinahelojen ja muutaman tarvittavan tukivarren uusinta (kuitit on)
- Bilstein B12 (sis. Eibach-jouset) alustasarjan asennus (vanha vakioalusta oli loppu)
- Jarrujen päivitys Brembon Xtra-sarjan rei'itettyihin jarrulevyihin ja saman sarjan jarrupaloihin
- Alkuperäisten ajovalojen ja takavalojen ja suuntavalojen päivitys TuningDesign.net vastaaviin nykyaikaisiin LED-malleihin
- VTG-jakovaihteiston (Verteilergetriebe) vaihto ehjään purkuosaan takuulla + etukardaaniakselin vaihto
- automaattivaihteistoöljyn vaihto huuhtelukoneen avulla
- AJ-Tech ohjelmointi Tuusulan Kellokoskella BC-Motorsilla etäyhteydellä elokuussa 2020 (nykyiset lukemat ovat noin 270-280hv / 670-700Nm) ja ohjelmoinnin edellyttämät tekniset valmistelut etukäteen (mekaaninen osuus tehty itse)

+ paljon muuta, kuiteista käy paljon ilmi.

Syksyllä 2021 auto siirtyi mukanani muuton yhteydessä Saksaan, jossa käytin sitä maaliskuuhun 2023. Autolla ajettiin kaasu pohjassa aina kun mahdollista Autobahnilla, tehoa tuli takaisin syksyn 2021 aikana reilusti kun kaikki tukokset paloivat auki (venttiilit yms.)

Tällä hetkellä auto on katsastamaton ja ison huollon, jarrujen herkistyksen, vesipumpun ja termostaatin ja hihnojen sekä starttimoottorin tarpeessa. Ja sen takia katsastamatta. Viime vuonna 2023 auto oli maaliskuusta kesäkuuhun seisonnassa, sitten noin kuukauden käytössä ja heinäkuusta 2023 lähtien se on ollut täysin käyttämättä. Katsastus meni umpeen elokuussa 2023.

Maalipinta ei ole täydellinen, lakkaa on lähtenyt oikeasta takakyljestä ja spoilerista irti ja muutenkin maalipinnassa on kulumaa. Kuvissa se näyttää siistiltä. Senkin puolesta tämä auto sopii paremmin harrastajalle, joka tekee kaiken itse tai ainakin paljolti itse.

Oma aikataulu on vaan niin kiireinen, että laitan sen nyt vikalistan kanssa myyntiin, mutta jos se ei mene ensi kuukauden aikana kaupaksi, niin sitten kunnostan sen itse ja myyn sen toimivana ja katsastettuna. Arvio varaosakustannuksiin liikkuu tällä hetkellä 400-1000eur välillä (teen korjaustyöt aina itse, joten en laske harrastustyölle hintaa). Jos et osaa itse autoja korjata ja BMW:t eivät ole tuttuja, älä edes harkitse tämän ostoa projektikuntoisena.

Tositarinaa Roadtripeiltä ja tietoa autosta minulla on paljon ja tuhansia kuvia noin 25 Euroopan maasta siellä täällä vuorilla ja rannalla.

EI VAIHTOA! Vain käteiskauppa kiinnostaa.

Autossa on tehtaan M-Sport -paketti, tehtaan varustelistaus on tässä:

Vehicle information

VIN: WBAVT91060KT91656

Prod. Date: 2006-04-20

Type:330xd

Series: E91 (3 Series)

Body Type: Touring

Steering:

Engine: M57/T2

Displacement: 2.993

Drive: -

Colour: Le-Mans-Blau

Upholstery: Leather "Dakota"/schwarz


Editions and packages

S337 M Sports package

S710 M leather steering wheel

S715 M Aerodynamics package


Comfort and interior equipment

S402 Panorama glass roof

S418 Luggage compartment package

S431 Interior mirror with automatic-dip

S441 Smoker package

S481 Sports seat

S488 Lumbar support, driver and passenger

S4AD Interior trim strips, brushed aluminium


Multimedia

S606 Navigation system Business


Driver assistance and lightning

S502 Headlight cleaning system

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S563 Light package


Wheels and drive

S203 4-wheel drive

S205 Automatic transmission

S249 Multifunction f steering wheel

S2ME BMW alloy wheel, M double spoke 194


Environment and safety

S302 Alarm system

S321 Exterior parts in vehicle colour

S358 Climate comfort windscreen

S855 Language version, Italian

S863 Dealer List Europe

S877 Omission of non-combined operation

S884 On-board literature Italian

S8SP Control unit COP


Individual equipment

S760 High gloss shadow line

S761 Individual sunshade glazing

S775 Headlining anthracite


Other equipment

S1CA Selection of COP-relevant vehicles

SB090 Battery 90 Ah, plant​

AUTO MYYTY!
E91 330d xDrive M-Sport Touring Le Mans Blau Metallic vm.2006
E39 530dA M-Sport Touring Schwarz II vm.2001

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Viimeksi muokattu: : Samppa82. Syy: Auto myyty!
  • Sivu:
  • 1
Sivu luotiin ajassa: 0.122 sekuntia

KERHOTUOTTEET

Scroll to top