Muutama kommentti juttuun "
F11 -mitä se on syönyt"
1. Sivulla 42 esiintyy tieto koskien tilannetta jossa automaattilaatikko mahdollisesti vikaantuu:
"
Laatikko vapautetaan auton alta, pohjamuovien raottamisen jälkeen"
PDF manuaalissa kuitenkin löytyy kappale nimellä "
Manually releasing and engaging the transmission lock", jossa kuvataan kuinka auton työkaluihin kuuluvalla tangolla voi vaihdevivun edestä avatusta luukusta mukipidekkeiden alta vapauttaa laatikon.
Liekkö sitten kyse samasta asiasta...
2. Arvelu koskien eturipustuksen muuttumista McPhersonista kolmiotukiripustukseksi.
Muistelen itse jostain lukeneeni, että tällä useiden tehtaiden käyttämällä rakenteella saadaan pyöräkulmien muuttuminen joustoliikkeiden aikana hallitummaksi, jolloin Camber ei muutu joustossa juurikaan.
Ja kaupan päälle keulaa voi halutessa muotoilla matalammaksi kun korkeille iskaritolpille ei tartte varata tilaa.
Ei se campperi varmaan hirveästi muutu McPhersonissakaan, mutta periaatteessa kahden kolmiotukivarren ripustus pitäis olla tuossa suhteessa parempi.
Ohjauksen tunnottomuus voi sitten johtua enempi sähköisestä tehostimesta, tiedä häntä.