› Foorumit › BMW Club Finnland › Kerhotoiminta › E-K jaoksen kevään aloituskahvit! › Vastaa aiheeseen: E-K jaoksen kevään aloituskahvit!
Pienellä aktiiviporukalla käytiin kevättä aloittelemassa. Jatketaan tästä seuraavalla kerralla!