Kiitos etäosallistumismahdollisuudesta!
Kestetään täällä ”susirajallakin” mukana kerhon tilanteesta😎
Tsemppiä uusille toimihenkilöille tehtävien hoitoon, sekä paljon onnea kunniapuheenjohtajalle!
-
Tätä vastausta muokkasi 3 kuukautta, 1 viikko sitten
Mika Vartiainen.