› Foorumit › Jäsenten keskustelu › Yleinen jäsenkeskustelu › Näköjään täällä on aika hiljaista › Vastaa aiheeseen: Näköjään täällä on aika hiljaista
Eipä bmwforumillakaan (siis suomen) tungosta ole. Ja btcf, todella paljon pudonnut viestien määrä. Taitaa, fb, insta jne rulettaa