Okei, eli ylätason linkkiä painamalla se avaa näkymän mistä näkee onko alempiin ryhmiin tullut viestejä. Eli oliko ylätasoja nyt noin 9, ne auki klikkaillen pääsisi näkemään onko johonkin alaryhmään mahdollisesti tullut uusia viestejä. Pointtini on – Navigointi on hankalaa. Ryhmiä yhdistelemällä rakenne yksinkertaistuisi. Uudet viestit -painike olisi välttämätön.
Sinänsä tämä uusi softa toimii ihan rivakasti. Kokeilempa vielä lisätä kuvan jos sekin onnistuisi. Pienentämällä etukäteen tosi pieneksi onnistui.
-
Tätä vastausta muokkasi 6 kuukautta, 1 viikko sitten
Tomi Heinonen.
-
Tätä vastausta muokkasi 6 kuukautta, 1 viikko sitten
Tomi Heinonen.
-
Tätä vastausta muokkasi 6 kuukautta, 1 viikko sitten
Tomi Heinonen.
Attachments:
You must be
logged in to view attached files.