› Foorumit › Jäsenten keskustelu › Yleinen jäsenkeskustelu › Kerhomme asema suomalaisessa lainsäädännössä ja kv toiminnassa › Vastaa aiheeseen: Kerhomme asema suomalaisessa lainsäädännössä ja kv toiminnassa
Kunhan tässä testaan, ei mulla mitään asiaa ollut 🙂