Esim kirjautumissivuja näyttää olevan ainakin 2 riippuen mitä kautta menee kirjautumaan.
Ja tämä missä nimi ja salasana kentät on vasemmassa reunassa, ja Kirjaudu painike taas ihan oikeassa alareunassa on hankalakäyttöinen.
painiketta ei heti hoksaa hakea noin kaukaa muista kentistä. Sama näyttää olevan viestien lähetyksessäkin Lähetä painikkeen kanssa. Pitää rullata hiirellä joku tovi ennenku alareuna häämöttää.
-
Tätä vastausta muokkasi 8 kuukautta sitten
Seppo Havukainen.
-
Tätä vastausta muokkasi 8 kuukautta sitten
Seppo Havukainen.
-
Tätä vastausta muokkasi 8 kuukautta sitten
Seppo Havukainen.
Attachments:
You must be
logged in to view attached files.