Oman viestin muokkaaminen avaa näköjään uuden viestin syöttöikkunan. En keksi mistä muokata vanhaa viestiä, ei pääse siihen ikkunaan.
Edit: Jahas, tätä pääsi kuitenkin muokkaamaan. Muttei tuota edellistä…
-
Tätä vastausta muokkasi 8 kuukautta, 1 viikko sitten
Seppo Havukainen.