Onko täällä jossain nappi mistä näkee uusimmat postaukset kaikille osastoille? Vanhalta foorumilta sellainen löytyi.
Nyt tuolla oikealla näkyy vain viimeinen postaus koko ylätason ryhmään mutta kymmenet alaosastot joutuisi yksitellen kliksuttelemaan auki jos haluasi löytää vaikka toiseksi viimeisenä tulleen postauksen. Eihän sitä kukaan jaksa tehdä.
Näillä postausmäärillä tällä foorumilla ei tarvittaisi kun yksi laatikko mihin kaikki viestit menisi ja silloinkin käytettävyys olisi nykyistä parempi. Optimi osastojen määrä olisi jossain viiden paikkeilla tyyliin: Kerhoasiat-Yleistä-Autot-Kaupankäynti