Nonniin, nyt on loitsu huispattu ja dmarc&dkim kondiksessa palveluntarjoajan mukaan. Eli salasanan nollaus pitäis nyt toimia myös GMailille. Vaikutuksessa voi mennä korkeintaan tunti mutta kokeilkaapa gmail-tunnukselliset salasanan nollausta. Itselläni toimi kyllä jo.
Kokeile nyt uudestaan.