Tänne nyt tähdätään ja vain lumettomuus voi sen estää.
Talviajopäivä Vanajanlinnassa 16.2.2019. Alustava aikataulu klo 10-15
Ajokortittomille ja Junioreille oma suljettu rata, ajo vanhemman istuessa vieressä.
Lumi / talvivaraus. Tilaisuus on osallistujille maksuton – kerho tarjoaa!
Nyt makkaranpaistoa ja mehuja/limppareita varten pyydetään tähän alle varmoja ilmoittautumisia.
Omilla autoilla operoidaan. Moniko autossasi tulee?
Tehdään joku skaba kuka nopein suljetulla radalla jos siihen jengi haluaa osallistua. Ehkä jako nelivedot// yksiakselivedot…..piikkirenkaat//norminastat/kitkat
Muut vaihtoehdot olivat tosi kalliita jopa 600-750eur per henkilö eikä tullut kuin muutamalta kiinnostuneelta yhteydenottoa.
Tervetuloa joukolla mukaan.
terv. Hallitus ( nykyinen peejii oli muutama vuosi sitten mukana kolmen sukupolven voimin; faijani n. 80v, minä ja poikani n. 30v. – ja kivaa oli kaikilla )