E91 epäkeskoakselin säätömoottori

Foorumit Mallikohtainen keskustelu 3-sarja E91 epäkeskoakselin säätömoottori

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #34774
    Jani

      Moikka. Kävimpä Metroautossa luetuttamassa vikakoodit ni löyty kyseiseen säätömoottoriin ”maavuoto”. Nollasivat koodin ja opettivat moottorin uudestaan ni oireet aaltoileva tyhjäkäynti/pieni nykiminen varsinkin kylmänä katosivat…hetkeksi. Nyt vahva mutu et on uusinu koodin joten menee vissiin vaihtoon. Rikkooko tuo jotain muuta vai onko vaan nuo ärsyttävät oireet ainoa haittapuoli? Nim.näistä toistaiseksi mitään tietämätön, ekan BMW:n ”onnellinen” omistaja :)

    Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
    • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

    Foorumit Mallikohtainen keskustelu 3-sarja E91 epäkeskoakselin säätömoottori