Mulla on nyt alla -14 116iA 1.6 litraisella EU6-koneella jossa on vakiona 136 hv / 220 Nm. Autolla on ajettu vain n. 4 tkm.
Saisin siihen kuulemma 200 hv ja 300 Nm RICA:n chippauksella jossa ”moottoriin muutetaan ohjelmallisesti syöttöjä ja jonkin verran ahtoja. Eco/Comfort/Sport toimivat kuten ennenkin, toki vääntöä ja tehoa on enemmän käytössä.
Päästöt pysyvät samoina, jopa pienentyvät. Eli katsastuksesta ei tarvitse olla huolissaan.
Huollossa pitää pyytää, että eivät ohjelmoi moottorinohjausyksikköä, koska optimointi pyyhkiytyy pois.”
Hinta ei ole todellakaan paha mutta tämä kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta.
Saisiko täältä asiantuntevaa kommenttia, kiitos.
AC Schnitzerillä on vastaavanlainen paketti, tosin EU5 koneelle, ks. kuva alla
[attachment=36]ACSchitzertunib.jpg[/attachment]