BMW Isetta 250 BMW Isetta 300 BMW Isetta 600 BMW esitteli vuonna 1955 Isetta 250 -mallin, kääpiöauton, jonka konsepti oli ostettu vuonna 1953 Isetta-nimiseltä yhtiöltä. Isetta 250 moottori oli perua BMW R25 moottoripyörästä. Vuonna 1956 BMW esitteli Isetta 300 -mallin, jonka moottori oli kotoisin BMW R27 moottoripyörästä. Isetta-malliston valmistus päättyi vuonna 1962.
Tekniset tiedot |
malli |
moottori |
0-100 km/h |
huippunop. km/h |
valm. vuodet |
valm. määrä |
Isetta 250 |
M240 |
n/a |
85 km/h |
4/1955-9/56 |
|
Isetta 300 |
M241 |
n/a |
90 km/h |
2/1956-9/56 |
|
Isetta 250 |
M240 |
n/a |
85 km/h |
10/1956-62 |
|
Isetta 300 |
M241 |
n/a |
90 km/h |
10/1956-62 |
|
|
|
|
valm. määrä yhteensä: |
136 367 |
BMW 600 |
M102 |
n/a |
105 km/h |
12/1957-10/59 |
34 318 |
Värikoodit |
BMW koodi |
Värin nimi |
Värin tyyppi |
Lisätieto |
549 |
Azurblau |
unilackierung |
1957-1959 |
613 |
Araber gold |
unilackierung |
1957-1960 |
524 |
Bayerischblau |
unilackierung |
1955-1957 |
640 |
Birkengrün |
unilackierung |
1957-1962 |
755 |
Keramikblau |
unilackierung |
1958-1959 |
717 |
Cortinagrau |
unilackierung |
1956-1962 |
751 |
Crème |
unilackierung |
1958-1959 |
101 |
Elfenbein |
unilackierung |
1955-1962 |
751 |
Crème |
unilackierung |
1958-1959 |
549 |
Federweiss |
unilackierung |
1958 |
759 |
Elfenbeingrünlich |
unilackierung |
1958-1961 |
756 |
Kornblumenblau |
unilackierung |
1955 |
632 |
Hellbeige |
unilackierung |
1957-1959 |
515 |
Hellblau |
unilackierung |
1955-1959 |
n/a |
Innen Alusilber |
n/a |
1957-1960 |
n/a |
Innen Hellgrau |
n/a |
1957-1962 |
311 |
Japanrot |
unilackierung |
1957-1962 |
319 |
Korallenrot |
unilackierung |
1957-1958 |
|