Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut

AIHE: Oy BMW Suomi Ab:n arveluttava toimintamalli varaosatakuuseen liittyen, osa 2

Oy BMW Suomi Ab:n arveluttava toimintamalli varaosatakuuseen liittyen, osa 2 18.06.2018 20:07 #6236

No niin, akkuepisodin uusin kääne on sellainen, että takuuanomukseen on vastattu. Valitettavasti varaosatakuu on mennyt umpeen joten he eivät korvaa mitään. Jep jep. Kävin BMW Suomen nettisivuilta etsimässä että kuka heidän toimitusjohtajansa juuri tänä vuonna sattuu olemaan, nehän on vaihtuneet siellä tämän tästä. Äkkiseltään en löytänyt tyypin nimeä, mutta googlettamalla selvisi että tj on varmaankin ruotsalainen äijä nykyään, joku Stahl tms. Ymmärtäisköhän tuo Suomea jos tarpeeks saatanan lujaa huutais sille puhelimeen? Ei ole ihme että kaikenlaisessa jälkimarkkinoinnissa ja asiakaspalvelussa on BMW:lle tullut Suomessa turpaan kun asiakastyytyväisyyskyselyjä on tehty. Sama ylimielinen ja jäykkä linja kun tuntuu olevan maahantuonnissa voimissaan. Siihen, onko syynä BMW Suomi itse kansallisena toimijana vai jopa saksalainen yrityskonserni nimeltään BMW AG, ei minulla ole tietoa. Rahastuksen ja kusetuksen maku koko puljusta on nyt päällimmäisenä tunteena. Veikkaan ja toivon että paskovat pahasti lahkeeseensa tällä toimintatavalla. Ei niitä hyväuskoisia ja loputtoman kärsivällisiä hölmöjä asiakkaita rajattoman kauan tässäkään maassa riitä vaikka kuinka laitetaan kaunisääninen ja fiinin sivistyneeltä kuulostava neiti/rouva "asiakaspalveluun" vastailemaan ja kertomaan mitä hänen on käsketty sanoa. Oy BMW Suomi Ab:n henkilökunta: voin kertoa että tuotteittenne hyvä menekki johtuu vain tuotteesta itsestään, ei teistä. Ja se on teidän onni ja pelastus. Mutta ehkä se onkin niin että kun tuotekonsepti on kunnossa niin palvelukonsepti saa olla perseestä. Aamen
Mitglied Nr.182
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Oy BMW Suomi Ab:n arveluttava toimintamalli varaosatakuuseen liittyen, osa 2 24.06.2018 09:08 #6245

  • 135
  • 135 hahmo
  • Offline
  • BMW Club Finnland jäsen
  • Viestejä: 87
Ota yhteyttä suoraan Saksan BMW:hen. Olen näin tehnyt pari kertaa, ja hommat on hoituneet sen jälkeen. Viimeisin kerta oli, kun Saksasta ostetussa "premium-vaihdokissa" ei ollutkaan takuu voimassa, kun autokauppa, josta auton ostin, ei ollutkaan maksanut takuuta, kun oli mennyt yrityssaneeraukseen. Perustelin BMW:lle, että heidän sivuillaan ei puhuta mistään yksityisen autokauppiaan osallisuudesta, vaan mainostetaan premium-vaihdokkeja siten, että asiakas käsittää nimenomaan BMW:n olevan tämän takana. Niinkuin onkin, vaikka lakiteknisesti autokauppias vastaa myymistään autoista ja niiden takuista. Mynkkenin BMW kuitenkin oli samaa mieltä, ja maksoi korjauksen. BMW Suomi ei käytännössä tehnyt asialle mitään, kunhan levitteli käsiään.
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.
Sivu luotiin ajassa: 0.255 sekuntia

KERHOTUOTTEET

Scroll to top