Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut
  • Sivu:
  • 1

AIHE:

Oy BMW Suomi Ab:n arveluttava toimintamalli varaosatakuuseen liittyen 18.06.2018 20:05 #6235

Koetan liittää tänne pari kirjoitustani Facebookista. Ensimmäisen kirjoitin 9.6. ja toisen 12.6. tänä vuonna:

Ajattelin tässä hieman avautua BMW Suomi- nimisen konsernin tavasta toimia asiakkaitaan kohtaan tämän päivän Suomessa. Ostin autooni alkuperäisen BMW-akun tammikussa 2016, Akulla kahden vuoden takuu. Autoon ei ole tehty mitään ylimääräisiä sähkö ym. virityksiä. Viime vuoden marraskuussa alkoi näihin päiviin saakka lähes keskeytyksettä jatkunut virranloppumisepisodi joka alkaa suoraan sanottuna jo hieman vituttamaan. Soitin marraskuussa maahantuonnin aaiakaspalveluun? jossa naishenkilö kehotti minua viemään autoni auktorisoituun BMW-liikkeeseen mittauksia varten. No, lähin sellainen liike kun on kotoani 125 km päässä Kokkolassa, ja olisi vaatinut minulta ottaa päivä vapaaksi töistä, niin jätin asian sikseen ja latailin autoa jatkuvasti /otin muilta apuvirtaa käynnistystä varten. Keväällä viimein kävin BMW- liikkeessä mittauttamassa akun ,ja minulle kerrottiin sen olevan ihan ok kunnossaa, ja samalla autoon vaihdettiin virtalukon pohja ja radion virtarele. Nämä kun olivat epäiltyjen listalla virran syöjinä. No, kolme viikkoa menikin hienosti kunnes taas sama homma. Saman tien sain käytetyn akun lainaan eräältä tutulta, koska näin minun käskettiin toimia. Omassa akussani nimittäin SAATTAA OLLA SISÄINEN VIKA JOTA EI NÄE AKKUTESTERILLÄ!!! Laina-akku oli kuukauden käytössä ja auto toimi moitteettomasti. Nyt kun laitoin taas sen alkuperäisen akun paikoilleen, alkoivat ongelmat jälleen. Ja mikä hulluinta, BMW Suomi ei aio antaa uutta akkua takuuseen, vaikka soitin heille asiasta jo marraskuussa 2017!!! Ja sitäpaitsi mitä olisi edes auttanut vaikka olisin saman tien käynyt silloin mittauttamassa akun. Akkutestin tulos olisi ollut silti ok, koska mahdollista sisäistä vikaa sillä ei näe!!! Ja tällaisia todennäköisiä ja käytännön testeillä todennettuja vikoja BMW Suomi ei suostu korvaamaan ... No, kuuleman mukaan he ovat ulkoistaneet varaosien takuukäsittelyt jollekin ulkopuoliselle yritykselle! Nyt kysynkin, missä on tällaisen premium-merkkiä edustavan maahantuontikonsernin etiikka ja käytännön järki sekä hyvä tahto? Veikkaanpa että jossain siellä minne ei päivä paista. Olen ollut ko. merkille lojaali 26 vuotta ja käyttänyt vain alkuperäisosia ja tarvikkeita, ja käyttänyt vain ja ainoastaan valtuutetun merkkiliikkeen huolto -ja korjauspalveluja. Ja kaiken tämän uskollisuuden tuloksena he viitsivät pompottaa minua tällaisen noin 150 euron hintaisen akun kanssa. Kauanko tällaisella yrityskulttuurilla on vielä maassamme tilausta?
Mitglied Nr.182

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

  • Sivu:
  • 1
Sivu luotiin ajassa: 0.151 sekuntia

KERHOTUOTTEET

Scroll to top