Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut

AIHE: Vähän uudempien X3:n sudenkuopat

Vähän uudempien X3:n sudenkuopat 14.11.2018 20:13 #6585

  • Acid
  • Acid hahmo
  • Offline
  • New Member
  • Viestejä: 1
Heipä hei, uutena jäsenenä haluan kiittää kaikista jutuista ja vinkeistä joita täältä olen löytänyt.

Tarkoituksenani olisi löytää suht hyvin varusteltu X3 vm 2011 tai uudempi. Onko nyt niin että sama vanhempia neloskoneita vaivaava ketjuongelma on yhä tallella noissa faceliftin jälkeisissä? Eli pitäisikö suosiolla kattella vain 3 litran kutosia? En ole edes varma onko katkeilevien/löystyvien ketjujen ongelma ihan aito, mutta siihen törmää vähän joka käänteessä netissä. Olen aikaisemmin ajellut ruotsalaisvehkeillä ja niissä ei ole edes puolessa miljoonassa kilometrissä ikinä ketjua tarvinnut vaihtaa, niin tämä tuli vähän yllätyksenä kun merkinvaihtoa aloin suunnittelemaan. Neliveto Bemari on kuitenkin just se mitä tällä hetkellä haen.
Kiitos jo etukäteen kaikista neuvoista.
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vähän uudempien X3:n sudenkuopat 30.11.2018 11:33 #6608

  • jaki
  • jaki hahmo
  • Offline
  • Achtgeber
  • Viestejä: 191
  • Vastaanotettu kiitos 1
Vaikka mitä kirjoitetaan, valitettavasti niitä ketjuja on mennyt uudemmistakin. Aihetta sivuten uuteen Bemaristiin piti tulla tuosta hieman juttua, mutta juttupaljoudesta johtuen jätin kaikki omat jutut pois siirtäen ne seuraavaan numeroon.
Jukka Kilpiö, jäsen nro 731, kotisivut www.jakiltech.fi
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vähän uudempien X3:n sudenkuopat 12.12.2018 10:36 #6629

  • jaki
  • jaki hahmo
  • Offline
  • Achtgeber
  • Viestejä: 191
  • Vastaanotettu kiitos 1
Paitsi, että N47 jutunpoikanen nyt tuleekin lehteen.
Jukka Kilpiö, jäsen nro 731, kotisivut www.jakiltech.fi
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.
Sivu luotiin ajassa: 0.170 sekuntia

KERHOTUOTTEET

Scroll to top