Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut
  • Sivu:
  • 1

AIHE:

Olisiko sinusta neroksi? BMW etsii nyt sellaista, palkkaakin saa! 25.01.2015 10:09 #381

  • 135
  • 135 hahmo Kirjoittaja
  • Poissa
  • BMW Club Finnland jäsen
  • BMW Club Finnland jäsen
  • Viestejä: 87
Autokeskus etsii BMW Geniusta palvelukseensa. Voisiko tällaisessa tehtävässä pärjätä hard core BMW-harrastaja, vai pelästyisivätkö asiakkaat pahemman kerran? Miten paljon on paljon? Elikkä miten paljon pitää Bemareista tietää, että on Genius? Arvatenkin pitää tietää uusista Bemareista, joten suuri osa tämän kerhon jäsenistä ei oikein kvalifioidu...

www.autokeskus.fi/autokeskus/tyopaikat/?...a_bmw_product_genius

Autokeskus Airport etsii henkilöä, joka palaa halusta luoda asiakkaille äärimmäisen sykähdyttäviä BMW-asiakaskokemuksia. Product Genius-henkilöllä on automaailmaa ja myös Suomen BMW-jälleenmyyntiä uudistava rooli. Product Genius on asiakaspalvelija, jossa yhdistyvät palava intohimo BMW-tuotteisiin ja -merkkiin sekä vähintäänkin yhtä tärkeänä kyky lähestyä ja innostaa asiakkaita BMW:n arvojen mukaisesti. BMW Product Genius (UK) -henkilöt kertovat työstään.
Katso video.

Autokeskus Airport on yksi Suomen suurimmista BMW-jälleenmyyjistä, jonka valikoimaan kuuluvat uudet BMW-autot, BMW M autot, BMW Premium Selection –vaihtoautot sekä BMW-merkkihuolto. Autokeskus Airport pyrkii jatkuvasti kehittymään ja erottautumaan autoalan parhaalla palvelulla ja premium-tasoisella BMW-asiakkaiden palveluvaatimuksia vastaavalla merkkikokemuksella. Product Genius on henkilö, jota tarvitsemme auttamaan meitä tavoitteessamme.

Product Genius –roolissa tehtäväsi on kohdata, innostaa ja palvella asiakkaitamme hyödyntäen perusteellista tietämystäsi BMW-tuotteista ja palveluista. Product Genius ei ole myyjä vaan tehtäväsi on ymmärtää asiakkaidemme yksilöllisiä tarpeita ja löytää niihin parhaiten sopivia BMW-ratkaisuja.

Tehtäviäsi
kertoa asiakkaille BMW-tuotteista ja –palveluista innostavasti
kehittää ja vastata koeajoprosessista
vastata BMW-asiakkaidemme (vaikeisiinkin) kysymyksiin
avustaa ostettujen autojen luovutuksessa
kehittää ja päivittää myynti- ja palveluhenkilöstömme BMW-tuotetuntemusta
olla yhteydessä asiakkaiden kanssa

Sinulta edellytämme
olet hyvä kuuntelija ja sinulla on erinomaiset viestintä- ja vaikuttamistaidot
nautit asiakaspalvelusta ja erilaisten ihmisten kohtaamisesta
sinulla on intohimoisen innostunut suhde BMW-tuotteisiin
olet innostunut ja energinen ja pidät tiimityöstä
olet järjestelmällinen ja aloitteellinen
tunnet perusteellisesti digitaalista teknologiaa ja päätelaitteita (erit. Apple)
kokemus autoalalta voi olla eduksi

Vaatimukset
näyttöä onnistumisista asiakaspalvelutehtävissä
soveltuva koulutus ja ajokortti
hyvä kielitaito

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Sivu:
  • 1
Sivu luotiin ajassa: 0.133 sekuntia

KERHOTUOTTEET

Scroll to top