Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut

AIHE: uusi jäsen

uusi jäsen 15.02.2020 08:51 #7352

• jj1962
  • jj1962 hahmo
  • New Member
Hei
Liittyessä luki, että tule viikon sisällä vanha BMW kerholehti kotiin...….(liityin 2019 puolella)
No ei kuulunut mitään, laitoin 2 x kyselyn, kerran hallitukselle, kerran hall. PJ
Sain helmikuussa tiedon, että olen jäsen, eli ensimmäinen yhteydenotto noin 1,5 kk jälkeen, olen siis maksanut turhasta reilu 1 kk, eikä sitä lehteä vanhaa saatikka uutta ole kuulunut vieläkään...…

Itse olen 4 hallituksessa mukana ja 2 hallituksen puheenjohtajana vastaan kaikkiin kysymyksiin, jotka tulevat osoittettuna hallituksen puh.johtajalle tai jäsenelle HETI, onhan se velvollisuus.

Nyt antaisin kouluarvosanaksi astteikolla 4-10 --> 4 ja EHDOT ja kertaamaan hallituksen tehtävät ja velvollisuudet.

E halua olla vaikea, mutta maku meni jo uuteen ja kovalla odotuksella olleeseen BMW klubiin, sillä en päässyt edes liittymään foorumiin kuin vasta helmikuussa.
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

uusi jäsen 22.02.2020 09:32 #7362

• TJM
  • TJM hahmo
  • New Member
Hyss hyyss! tai saat pian kutsun 5.kin hallitukseen näyttämään mallia miten hommat tulisi hoitaa:lol:

Antaa käydä hiljaista "joutokäyntiä" vaan niin säästyvät mielipahalta.

Itse vielä tämän vuoden jäsenmaksun kannatuksen vuoksi maksoin, mutta sitäkin jo harkitsin himpun verran :whistle:
F11, F45, E34

uusi jäsen 25.02.2020 17:44 #7377

• Dalglish
  • Dalglish hahmo
  • BMW Club Finnland jäsen
Joo kannattaa olla vaan hiljaa ettei joudu heti hallitushommiin.
Sivu luotiin ajassa: 0.251 sekuntia

KERHOTUOTTEET

Scroll to top