Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut
  • Sivu:
  • 1

AIHE:

BEMARISTI 2/2017 06.07.2017 12:47 #5343

  • Havis
  • Havis hahmo Kirjoittaja
  • Poissa
  • BMW Club Finnland jäsen
  • BMW Club Finnland jäsen
  • Jäsen 1999 lähtien
  • Viestejä: 315
Perillä.

Erikoismaininta i8 kestotestiraportista. Onko vastaavan tyyppistä artikkelia ollut jossain muussa lehdessä, jossa auto ympärivuotisessa käytössä Suomen kaltaisissa oloissa? Ei oo ja tuskin ihan heti tuleekaan. Mahtavaa!
Käyttö BMWHarraste BMW:t
BMW 523iA -08 (E60 LCI)-
ex BMW 520i -02 (E39 LCI)ex BMW 525 -81 (E12)
ex BMW 523i -96 (E39)ex BMW 2500A -70 (E3)

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Viimeksi muokattu: : Havis.

BEMARISTI 2/2017 06.07.2017 21:07 #5345

Uusi BMW G30 530i ei ole 3 litran kuutoskoneella vaan 2 litran neloskoneella.
..
..
..
ja kun lukee juttua pidemmälle se selvisi kirjoittajallekkin :whistle:
F31 N20B20 320iA Alpinweiss
E82 N47D20 118dA TitanSilber
E46 M54B25 325ti Topasblau

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Viimeksi muokattu: : TuomoA.

BEMARISTI 2/2017 06.07.2017 22:53 #5346

  • Tomson
  • Tomson hahmo
  • Poissa
  • BMW Club Finnland jäsen
  • BMW Club Finnland jäsen
  • Jäsen vuodesta 2000
  • Viestejä: 59
Hieno lehti taas kerran kiitos tekijöille. Oliko M Tour tosiaan vain kutsuvieraille? Tapahtumaa kyllä mainostettiin Autokeskuksen nettisivuilla. Oli miten oli tuli käytyä kuokkimassa ja koeajettua M2 ja M550i. Uusi vitonen tarjosi tähän mennessä parhaimmat ajofiilikset EVER! Auto oli kuin F10 M550d mutta kaikkea kaksin verroin. 5000e omavastuu oli kyllä järjetön. Sillä olisi pitänyt saada edes ostettua se "päällystakki" pois kyydistä. :lol:
M135i xDrive -13

Ex: F22, E87 (x2), E84, E81, E60 (x3), E46 (x3), E39 (x3), E36, E34 (x4), E31, E30 (x2), Alpina

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

BEMARISTI 2/2017 07.07.2017 11:42 #5347

Niinpä. BMW:kin on alkanut valmistaa yhä enenevässä määrin - varmaankin päästömääräyksistä johtuen - pienimoottorisia bisnesmalleja (enintään 4 sylinteriä ja 2 litraa). Murheellista. Onneksi BMW:ltä löytyy vielä sentään oikeitakin moottoreita, eli suoria bensakuutosia, mutta ei valitettavasti enää vapaasti hengittävinä. Niiden aika on ainakin toistaiseksi ohi. Kiinantinavehje-Volvo - se kylläkään ole BMW:n kilpailija, koska ei ole ns. premium-auto - ei taida enää valmistaa yhtään yli 4-sylinteristä moottoria. Säälittävää.

Uusi BMW G30 530i ei ole 3 litran kuutoskoneella vaan 2 litran neloskoneella.
..
..
..
ja kun lukee juttua pidemmälle se selvisi kirjoittajallekkin :whistle:

Puheenjohtaja

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

BEMARISTI 2/2017 10.07.2017 20:49 #5350

Kyllä on taas hieno lehti, historia BMW:n amerikanvalloituksesta on todella mielenkiintoinen.
Uudemmat mallitkin kiinnostaa ainakin lehdenpalstoilla.

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

BEMARISTI 2/2017 05.08.2017 11:55 #5445

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

  • Sivu:
  • 1
Sivu luotiin ajassa: 0.152 sekuntia

KERHOTUOTTEET

Scroll to top