Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut

AIHE: BEMARISTI 2/2017

BEMARISTI 2/2017 06.07.2017 12:47 #5343

  • Havis
  • Havis hahmo
  • Offline
  • BMW Club Finnland jäsen
  • Perusjäsen 1999 lähtien
  • Viestejä: 199
  • Vastaanotettu kiitos 2
Perillä.

Erikoismaininta i8 kestotestiraportista. Onko vastaavan tyyppistä artikkelia ollut jossain muussa lehdessä, jossa auto ympärivuotisessa käytössä Suomen kaltaisissa oloissa? Ei oo ja tuskin ihan heti tuleekaan. Mahtavaa!
Käyttö BMWHarraste BMW:t
E39 520i -02, Kalahari beige-
Viimeksi muokattu: 06.07.2017 13:06 : Havis.
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

BEMARISTI 2/2017 06.07.2017 21:07 #5345

  • TuomoA
  • TuomoA hahmo
  • Offline
  • BMW Club Finnland jäsen
  • Viestejä: 40
Uusi BMW G30 530i ei ole 3 litran kuutoskoneella vaan 2 litran neloskoneella.
..
..
..
ja kun lukee juttua pidemmälle se selvisi kirjoittajallekkin :whistle:
E90 N52B25 325iA MonacoBlau
E82 N47D20 118dA TitanSilber
Viimeksi muokattu: 06.07.2017 21:11 : TuomoA.
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

BEMARISTI 2/2017 06.07.2017 22:53 #5346

  • Tomson
  • Tomson hahmo
  • Offline
  • BMW Club Finnland jäsen
  • Jäsen vuodesta 2000
  • Viestejä: 40
Hieno lehti taas kerran kiitos tekijöille. Oliko M Tour tosiaan vain kutsuvieraille? Tapahtumaa kyllä mainostettiin Autokeskuksen nettisivuilla. Oli miten oli tuli käytyä kuokkimassa ja koeajettua M2 ja M550i. Uusi vitonen tarjosi tähän mennessä parhaimmat ajofiilikset EVER! Auto oli kuin F10 M550d mutta kaikkea kaksin verroin. 5000e omavastuu oli kyllä järjetön. Sillä olisi pitänyt saada edes ostettua se "päällystakki" pois kyydistä. :lol:
220iA Coupé -14.

Ex: 123dA -10, 118d -11, 523i -07, 545iA -05, 130i -05, 530i -04, 318ti Compact -03, Alpina B3 3.0 Cabrio -93, 325ti Compact -02, 330i -01, 840CiA -94, 530i -01, 540iAT -98, 328iAT -96, 523i -96, 540iA -94, 540iA -93 (x2), 525i -91, 320i -89, 316i -89.
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

BEMARISTI 2/2017 07.07.2017 11:42 #5347

  • Mikko
  • Mikko hahmo
  • Offline
  • Achtgeber
  • Viestejä: 82
Niinpä. BMW:kin on alkanut valmistaa yhä enenevässä määrin - varmaankin päästömääräyksistä johtuen - pienimoottorisia bisnesmalleja (enintään 4 sylinteriä ja 2 litraa). Murheellista. Onneksi BMW:ltä löytyy vielä sentään oikeitakin moottoreita, eli suoria bensakuutosia, mutta ei valitettavasti enää vapaasti hengittävinä. Niiden aika on ainakin toistaiseksi ohi. Kiinantinavehje-Volvo - se kylläkään ole BMW:n kilpailija, koska ei ole ns. premium-auto - ei taida enää valmistaa yhtään yli 4-sylinteristä moottoria. Säälittävää.

TuomoA kirjoitti:
Uusi BMW G30 530i ei ole 3 litran kuutoskoneella vaan 2 litran neloskoneella.
..
..
..
ja kun lukee juttua pidemmälle se selvisi kirjoittajallekkin :whistle:
Kerhon varapuheenjohtaja
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

BEMARISTI 2/2017 10.07.2017 20:49 #5350

  • tode
  • tode hahmo
  • Offline
  • New Member
  • Viestejä: 16
Kyllä on taas hieno lehti, historia BMW:n amerikanvalloituksesta on todella mielenkiintoinen.
Uudemmat mallitkin kiinnostaa ainakin lehdenpalstoilla.
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

BEMARISTI 2/2017 05.08.2017 11:55 #5445

  • jaridebner.com
  • jaridebner.com hahmo
  • Offline
  • Senior Member
  • Bemareilla vuodesta 1987
  • Viestejä: 56
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.
Sivu luotiin ajassa: 0.217 sekuntia

KERHOTUOTTEET

Scroll to top