Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut
  • Sivu:
  • 1

AIHE:

e46 7/2004 diesel 14.07.2017 18:51 #5363

Onko kyseessä siis EU3 speksien auto, johon on laitettu retrofit partikkelisuodatin?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

e46 7/2004 diesel 14.07.2017 19:31 #5364

Moi,
mistä sen voi tietää pelkästä ilmoituksesta jossa lukee EURO 4 ja CO2 Emissions ≈ 177 g/km (combined).

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

e46 7/2004 diesel 14.07.2017 22:29 #5365

Onko sulla auton VIN tiedossa?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

e46 7/2004 diesel 14.07.2017 22:37 #5366

Ilmeisesti 320d kyseessä? Lähtökohtaisestihan näissä ei ole ollut tehtaalta partikkelifiltteriä edes EU4-versioissa. Eli partikkelifiltterin tilalle voi vaihtaa normaalin katin ilman ongelmia.

Tämä retrofitattu DPF tulee siis alkuperäisen katin tilalle. Sitähän ei aktiivisesti regeneroida, eikä siinä ole anturointia, jolla esim. vastapaineita voisi seurata. Sen verran harvinainen kapistus, että hankala sanoa, miten pitkässä juoksussa toimii.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

e46 7/2004 diesel 15.07.2017 13:45 #5367

Hei kiitos vastauksesta kyseessä 330 204hv versio mutta pääasia että voi heivata pois. Onkohan jotain vaikutusta jos vaikka hivenen piristäis softalla tai toisenlaisella ahtimella.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

e46 7/2004 diesel 15.07.2017 13:48 #5368

Hei en ole vielä tiedustellut VIN-numeroon mutta kun saan laitan tänne.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

e46 7/2004 diesel 15.07.2017 14:29 #5371

5208 kirjoitti: Hei kiitos vastauksesta kyseessä 330 204hv versio mutta pääasia että voi heivata pois. Onkohan jotain vaikutusta jos vaikka hivenen piristäis softalla tai toisenlaisella ahtimella.


Ai. Osaluettelo ei tunne tähän retrofit DPF:ää, mutta ilmeisesti tähänkin sitten sellaisen saanut. Lienee identtinen 320d version muutokseen.

Kyllähän näissä M57N-koneissa on reilusti virityspotentiaalia. Orkkis 2260 ahtimen päivitys hybrid-versioksi, partikkelifiltterin tilalle orkkis katti tai katiton downpipe ja softa. Isompi väijäähy auttaisi myös tehojen suhteen. Rajoittavana tekijänä enemmänkin GM automaattilaatikon väännönkesto (tai kytkimen/kaksoismassan, jos kyseessä manuaali). Itsellä sama kone E53:ssa, kylläkin kestävämmällä ZF:n laatikolla. Muutoksilla 350 hv/750 Nm.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

e46 7/2004 diesel 16.07.2017 01:17 #5376

Kiitos vastauksesta ja lopetetaan tämä koska tämä oli väärässä osiossa.
Make

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Sivu:
  • 1
Sivu luotiin ajassa: 0.227 sekuntia

KERHOTUOTTEET

Scroll to top