Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut
  • Sivu:
  • 1

AIHE:

Bmw 325ix e30 ja takavetoisen 325 e30 lohkojen erot 28.02.2015 10:17 #721

Hei.
Hienoa että tänne foorumille on pääsy nykyään.

Mutta ajattelin kysellä täällä tätä. Tässä on erinlaisia näkemys eroja.
Eli kyse on e30 ix ja takavetoisen e30 m20b25 moottorin lohkojen erot.

En ole päässyt näkemään eroja livenä itse. Mutta tuossa kun katsoo realOEM.com sivuja, niin näyttää että eroja ei ole, muuta että öljypohja on erinlainen ja se öljyputki siinä pumpussa siellä pohjassa. Mutta tuossa kun on päässyt näkemään ix lohkon ja rwd m20b20 lohkon eroja kuvissa, niin kyllä öljypohjan kiinnityksessä on eroja.
Sama muutama jenkki ix omistaja sanoo että eroja on

Block has differences in oil pan mounting holes, different oil pump with different intermediate shaft to spin pump the other way. Oil pressure relief is handled differently in pump instead of machined into the block like rwd blocks

Sama pätisi tuohon ix kansiin, eli onko ix m20b25 kansissa eroja keskenään.

Eli eroja näyttäisi olevan paljon, kun toiset sanoo että ei ole eroja muutakuin öljypohjissa, toiset että ei esim voi käyttää rwd e30 m20b25 lohkoa e30 325ix:ssä
E30 parasta elämässä

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Bmw 325ix e30 ja takavetoisen 325 e30 lohkojen erot 14.03.2015 14:58 #921

Öljypumppu ja öljypohja ovat tosiaan erilaisia johtuen siitä, että etuvetari menee öljypohjan läpi. Tähän liittyy myös kolmas ero, öljyn mittatikulle pitää tehdä uusi reikä ja rakentaa "teline", jos haluat nelivetoautoon takavetoisen lohkon. iX:n kantta voi kyllä käyttää.

Bmw 325ix e30 ja takavetoisen 325 e30 lohkojen erot 28.03.2015 09:16 #1034

Kyllä, jotain tälläistä olen katsonut ja tutkinut tuota RealOEM.com, mutta itse olen sitä mieltä että nissä on eroja. Mutta tuosta lohkosta ole varma että ei käy
Joo, nuo kannet käy keskenään, mutta en ole varma oliko niissäkin että pitää olla se 885 tai joku numero jne vai?

Ainoa harmi sinällään on sen että toiset kertoo sitä ja tätä, niin pitää olla vain tarkkana kun ostelee osia.
E30 parasta elämässä

• Sivu:
  • 1
Sivu luotiin ajassa: 0.311 sekuntia

KERHOTUOTTEET

Scroll to top